mint nowi

Roksana Wojciula w Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, która objęła stanowisko Content Designera. 

W Mint Media, Roksana Wojciula odpowiedzialna jest za obsługę bieżących klientów agencji oraz współtworzenie strategii w działaniach new businessowych.

Posiada ponad 4 letnie doświadczenie w zakresie copywritingu, social mediów i kreacji digitalowe. Przed podjęciem pracy w Mint Media, związana była z Isobar Poland, gdzie tworzyła treści dla takich marek jak: Audi, Nivea, Disney Channel, Oreo, Biedronka czy Plus.

W Mint Media stawiamy na profesjonalizm i kreatywność. Dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła Roksana, która na pewno wniesie nową jakość i wiele ciekawych pomysłów. Liczba naszych klientów stale wzrasta, dlatego ogromną wartością jest powiększający się zespół ekspertów. Witamy na pokładzie i życzymy licznych udanych realizacji i współprac – mówi Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Roksana jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.