result

Result Media dla Orange

Agencja marketingu internetowego, Result Media nawiązała współpracę z Orange Polska.
Agencja wspiera dział kampanii internetowych operatora w celu zwiększenia obecności
marki w wyszukiwarce Google oraz optymalizacji wyników działań.

Współpraca Orange z agencją Result Media rozpoczęła się pod koniec 2017 roku. W ramach
współpracy testowej specjaliści z Result Media byli zaangażowani w wybrane kampanie,
wspomagając procesy przygotowywania strategii oraz i konsultując procesy optymalizacyjne
dla wybranych kont reklamowych w systemie Google Adwords.
Poprosiliśmy specjalistów z Result Media o wsparcie w prowadzeniu zaawansowanych
kampanii SEM, czyli szeroko pojętego marketingu w wyszukiwarkach internetowych.
Wyznaczyliśmy agencji testowe obszary w których miała się poruszać, a następnie
weryfikowaliśmy jej strategię oraz efekty. Zaobserwowaliśmy znaczący wzrost liczby konwersji,
przy znacznym spadku kosztów. Specjaliści z Result Media okazali się doskonałymi doradcami
w zakresie kampanii SEM, ich wiedza, doświadczenie i zaangażowanie, pomogły naszemu
zespołowi w osiągnięciu dobrego wyniku – mówi Maciej Kuźma, Kierownik Wydziału
Zarządzania Kanałami Sprzedaży Internetowej Orange.
Obecnie zakres współpracy obejmuje także wsparcie oraz opiniowanie przy budowaniu
strategii DoubleClick Search a także wspieranie działu analitycznego Orange przy budowaniu
profili widoków danych w usłudze Google Analytics. Dodatkowo, Result Media wspiera dział w
dostosowaniu oraz poprawie feedów produktowych pod wymagania usługi Google Merchant
Center.
Nasza agencja skupia się na bardzo zaawansowanych działaniach analitycznych oraz
optymalizacyjnych. Chcemy współpracować z klientami, którzy mają bardzo rozbudowane
kampanie SEM. Dzięki współpracy z Google, nasi specjaliści mają dostęp do zaawansowanych
szkoleń oraz produktów Google w wersji beta – czyli jeszcze niedostępnych na zasadach
ogólnych. Niezmiernie cieszy nas fakt, że to właśnie firma Orange zaprosiła nas do wsparcia

przy optymalizacji ich kampanii. To znak, że nasi klienci są zadowoleni z naszej pracy, a nasze
usługi są realizowane na najwyższym poziomie – mówi Konrad Spoczyński, CEO Result Media.