W ostatnim czasie Facebook zmienił algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści użytkownikom. Od teraz większy zasięg organiczny będą miały posty, które zachęcają do dyskusji i komentowania, a nie tylko do klikania „lików”. Platforma NapoleonCat wprowadziła możliwość oznaczania użytkowników w odpowiedziach publikowanych z poziomu NapoleonCat Inbox. Po skorzystaniu z nowej funkcji...

W oparciu o różne dane, szacuje się, że polski Internet liczy niespełna tysiąc blogów podróżniczych. Część z nich prowadzonych jest starannie i na bieżąco. Niektóre natomiast nie zachęcają treścią ani zdjęciami i rzadko są uaktualniane. Jak w natłoku tak dużej liczby blogów znaleźć te najbardziej wartościowe? Na to...

Wraz z początkiem roku, sieć reklamowa dla segmentu premium Royal Ad, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Royal Ad skupia luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak...

Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg na obsługę producenta kosmetyków Bielenda Professional. W ramach współpracy eksperci agencji odpowiadają za strategię i komunikację marki na Facebooku i Instagramie. Social media to obecnie niezbędne narzędzie komunikacji marki, firmy czy instytucji. Kluczowe jest umiejętne wykorzystanie ich możliwości, aby dotrzeć z właściwym...

Serwis G2 Crowd, specjalizujący się w ocenie oprogramowania biznesowego, opublikował najnowszy raport dotyczący narzędzi do social media marketingu. W zestawieniu, w dwóch kategoriach, została wyróżniona polska platforma – NapoleonCat.com. G2 Crowd to wiodący, międzynarodowy serwis, który umożliwia podejmowanie decyzji dotyczących zakupów biznesowych, dzięki opiniom klientów znajdującym się na stronie. Jego celem jest...

Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst. Natalia swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w Online Advertising Network, gdzie początkowo odpowiadała za współpracę z wydawcami. Następnie, na stanowisku Account...

PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab. Nowa metoda płatności PayU, czyli Płacę później, polega na możliwości dokonania zakupów z wykorzystaniem odroczonej płatności. Dzięki temu, osoba kupująca nie musi płacić od razu, a w ciągu 30...

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer. Joanna Gracz poprzednio pracowała dla Livespace jako customer advocate. Zawodowo zajmuje się wszechstronnym wsparciem klienta. Do jej obowiązków w...

Do zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektownym pozyskiwaniu ruchu – dołączyła Wioletta Wiśniewska. Objęła stanowisko Traffic Managera. Wioletta Wiśniewska jest odpowiedzialna za kampanie reklamowe realizowane zarówno w Programmatic, jak i AdWords. Zajmuje się optymalizacją prowadzonych działań reklamowych tak, aby pomiędzy tymi dwoma ekosystemami...

Witryny businesstraveller.pl oraz strefainwestorow.pl dołączyły do portfolio Royal Ad – sieci reklamowej dla segmentu premium. Współpraca z serwisami ma pozwolić dotrzeć do nowych niszowych grup – podróżujących biznesmenów oraz inwestorów giełdowych.  Dzięki nawiązaniu współpracy z witrynami businesstraveller.pl i strefainwestorow.pl, powiększyliśmy swoje dotarcie do wysokiej kadry zarządzającej,...