Wraz z początkiem 2016 roku do sieci reklamowej Royal Ad dołączyło sześć serwisów należących do Wydawnictwa Te-Jot, w tym m.in.: Weranda.pl, Werandacountry.pl, Werandaweekend.pl. Sieć nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w obszarze działań display desktop, mailing oraz content marketing...

W miniony piątek, 20 listopada w siedzibie Google Polska zakończył się Google Rising Stars. Przedstawiciele agencji Result Media odebrali gratulacje oraz dyplom ukończenia tego prestiżowego programu Google. Program prowadzony był od kwietnia, a do udziału zaproszonych zostało 26 agencji – certyfikowanych partnerów Google. Natomiast z tej...

YieldRiser to nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność operacyjną w maju 2015. YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych (programmatic, SSP) na polskich stronach internetowych, z planami ekspansji zagranicznej. Kieruje swoje usługi do Wydawców, którym...

Od początku sierpnia 2015 Adexon umożliwi Reklamodawcom zakup formatu reklamowego screening (double billboard + wallpaper) poprzez platformę zakupową AdForm w modelu RTB. Screening to popularna forma reklamy internetowej składająca się z emisji w tym samym czasie formatu double billboard (720x200) i tapety w tle serwisu. W...

Dom mediowy Infinity Media rozszerza działania międzynarodowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Nowo powstała placówka w Dubaju ma na celu komunikację, promocję mediowo-reklamową oraz PR-ową polskich i zagranicznych firm oraz ich ekspansję w regionie Bliskiego Wschodu. Dyrektorem Zarządzającym i Partnerem Infinity Media Middle East FZ LLC...