Największa platforma zakupowa w Polsce uruchamia edukacyjne kanały tematyczne. Od maja ruszyły pierwsze z nich – Technologia i Wnętrza. Za ich produkcję i kreację odpowiada warszawski dom produkcyjny F25. YouTube na stałe wpisał się w strategię komunikacyjną Allegro z użytkownikami. Platforma stawia na budowanie relacji...

Take a Fruit – firma specjalizująca się w dostawie świeżych owoców i warzyw do firm                   – nawiązała współpracę z EdukacjaŻywieniowa.PL – autorskim projektem edukacyjnym. Wspólnie wdrażać będą zdrowe programy żywieniowe dla pracowników. Współpraca Take a Fruit oraz EdukacjiŻywieniowej.PL oficjalnie rozpoczęła się w maju. Jej celem...

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączył Juliusz Strachota, który objął stanowisko Head of Creative. Strachota w ostatnim czasie był związany z Isobar Poland, gdzie zajmował stanowisko Senior Copywriter i Content Team Leader oraz odpowiadał za obsługę takich klientów, jak: Play, Siemens, Orbit czy Eurobank. Doświadczenie...

Do zespołu agencji mobile marketingowej Mobile Rockets, dołączyło dwóch nowych specjalistów - Dorota Kawalec i Krzysztof Różański. Będą oni odpowiedzialni za obsługę klientów spółki, w tym opiekę nad realizowanymi kampaniami. Zawsze poszukujemy ludzi, którzy nie tylko chcą zajmować się mobile, ale przede wszystkim doskonale odnajdują się...

Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z Agros Nova (należącą do Grupy Maspex). Od kwietnia jest ona odpowiedzialna za komunikację marki Włocławek na Facebooku. Za bieżącą obsługę klienta odpowiada trzyosobowy zespół na czele z Markiem Kalużnym, Account Managerem Mint Media. Działania koncentrują się na komunikacji na Facebooku...

Infinity Media Middle East – czyli dubajski oddział domu mediowego Infinity Media – przeprowadził  kampanię promocyjną dla Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji w Abu Dhabi (WPHI). Działania reklamowe zakończyły się 29 marca dotarciem do szerokiego grona odbiorców z wybranych sektorów. WPHI w Abu Dhabi Pomost łączący...

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser, oferując klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line. Nowym silniejszym YieldRiser kierują – Jakub Szczęsny, piastujący...

Result Media dla marki Cekol Agencja marketingu internetowego Result Media podjęła współpracę z Cekol – czołowym polskim producentem materiałów budowlanych. Będzie ona odpowiedzialna za prowadzenie w bieżącym roku kampanii internetowej dla firmy i jej produktów. Decyzja o współpracy w 2016r. jest następstwem udanych działań, które agencja przeprowadziła...