Senuto – polska platforma do optymalizacji działań SEO – rozbudowuje portfolio swoich klientów i dodaje nowe funkcjonalności, szyte na miarę specjalistów marketingu internetowego. Użytkownicy systemu, dzięki wprowadzonym aktualizacjom takim, jak narzędzie słów zależnych czy generator pytań - mogą w prosty sposób zapewnić sobie większą widoczność...

Warszawski dom mediowy Infinity Media kontynuuje obsługę współfinansowanego przez Unię Europejską 3-letniego programu promocyjnego „Europejskie Jabłka Dwukolorowe”. Czerwiec i lipiec 2016 to intensywne działania na rynkach docelowych kampanii - w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. 23 czerwca w Zjednoczonych Emiratach Arabskich rozpoczął się Ramadan Night Market....

KnowledgeHub został inwestorem w spółce DESEO Polska Sp. z o.o., działającej pod brandem DESEO Patisserie & Chocolaterie - luksusowej cukierni specjalizującej się w ciastkach typu petit gateau, tortach i czekoladowych pralinach. Fundusz objął pakiet 33% udziałów, a pozostałą część kapitału utrzymują dotychczasowi udziałowcy. DESEO Patisserie &...

W czerwcu oficjalnie rozpoczął swoją działalność AgriTech Hub – pierwszy polski fundusz venture capital w pełni dedykowany branży agrotech. Zajmie się on komercjalizacją najbardziej perspektywicznych projektów B+R w fazie Proof of Concept (PoC) i Proof of Principle (PoP) dla sektora rolno-spożywczego. Rozwiązania i technologia dla agrotech AgriTech Hub...

Największa platforma zakupowa w Polsce uruchamia edukacyjne kanały tematyczne. Od maja ruszyły pierwsze z nich – Technologia i Wnętrza. Za ich produkcję i kreację odpowiada warszawski dom produkcyjny F25. YouTube na stałe wpisał się w strategię komunikacyjną Allegro z użytkownikami. Platforma stawia na budowanie relacji...

Take a Fruit – firma specjalizująca się w dostawie świeżych owoców i warzyw do firm                   – nawiązała współpracę z EdukacjaŻywieniowa.PL – autorskim projektem edukacyjnym. Wspólnie wdrażać będą zdrowe programy żywieniowe dla pracowników. Współpraca Take a Fruit oraz EdukacjiŻywieniowej.PL oficjalnie rozpoczęła się w maju. Jej celem...

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączył Juliusz Strachota, który objął stanowisko Head of Creative. Strachota w ostatnim czasie był związany z Isobar Poland, gdzie zajmował stanowisko Senior Copywriter i Content Team Leader oraz odpowiadał za obsługę takich klientów, jak: Play, Siemens, Orbit czy Eurobank. Doświadczenie...