Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, która objęła stanowisko Content Designera.  W Mint Media, Roksana Wojciula odpowiedzialna jest za obsługę bieżących klientów agencji oraz współtworzenie strategii w działaniach new businessowych. Posiada ponad 4 letnie doświadczenie w zakresie copywritingu, social mediów i kreacji digitalowe. Przed...

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Jan Antoniewicz, który objął stanowisko Head of Global Sales. Jan odpowiada w Senuto za rozwój strategii sprzedaży międzynarodowej oraz sieci partnerskiej za granicą, a także buduje zespół dedykowany tym zadaniom. Karierę rozpoczął w branży technologicznej związanej z elektronicznymi rozliczeniami...

Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo. Obecność na Futurecom to doskonała okazja do przedstawienia spółki oraz...

Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko Head of Agency Sales w Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium. Magdalena Pułtorak-Gadomska z branżą reklamową jest związana od 2006 roku. Pierwsze doświadczenia zdobyła jako Account Executive w Grupie Onet.pl., gdzie zajmowała się m.in. zakupem i sprzedażą kampanii reklamowych oraz pozyskiwaniem...

Agencja interaktywna Mint Media odpowiada za realizację projektu graficznego strony internetowej marki Mutti – włoskiego producenta przetworów pomidorowych. Efekty pracy można zobaczyć na https://mutti-jakoscbezkompromisow.pl/. W ramach współpracy Mint Media i marki Mutti powstała nowoczesna i przejrzysta strona internetowa mutti-jakoscbezkompromisow.pl. Opisane zostały na niej flagowe produkty marki...

Marka LendOn.pl, należąca do Creamfinance Poland, ruszyła z nową kampanią TV i w Internecie. Realizacją spotu zajął się VideoMill. Lendon.pl to firma oferująca szybkie i krótkoterminowe pożyczki przez Internet. Celem kampanii jest wzrost liczby udzielanych Pierwszych Darmowych pożyczek, wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz budowanie wizerunku LendOn.pl, jako...

W czwartek, 2 maja odbyła się premiera teledysku do piosenki „Jednego serca” z najnowszego albumu Krzysztofa Zalewskiego – „Zalewski śpiewa dla Niemena”. Za produkcję i montaż klipu do utworu odpowiada dom produkcyjny F25. Utwór „Jednego Serca” pochodzi z najnowszego albumu „Zalewski śpiewa dla Niemena”. Artysta pokazuje...

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Postbooster.com służy do automatyzacji promocji postów na Facebooku, a jego...

Agencja interaktywna Mint Media zaprojektowała oraz uruchomiła stronę marki DecoMorreno – lidera rynku w produkcji kakao. Efekt pracy można zobaczyć na https://www.decomorreno.pl. Nowa witryna popularnego kakao to rezultat współpracy zespołów: kreacji i deweloperskiego Mint Media oraz Działu Marketingu firmy Mapsex, do której należy DecoMorreno. Stronę charakteryzuje...

Agencja interaktywna Mint Media zrealizowała pierwszy projekt dla marki Kikkoman®. Marka Kikkoman® to szeroka oferta naturalnie warzonych sosów sojowych i marynat. Agencja odpowiada za realizacje kreacji w zakresie kampanii digital oraz projektu graficznego strony internetowej www.ekspertzdrowegosmaku.pl. W ramach współpracy Mint Media i marki Kikkoman (edit: powstała?) strona...