13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media. Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do zaangażowania, w czym mają pomóc innowacyjne rozwiązania digitalowe. W ramach współpracy, NAV agency opracowała...

W świecie wypełnionym technologicznymi nowinkami, ludzie stale oddalają się od siebie, mimo tego, że są blisko. Statystyczny użytkownik smartfona często przemierza więcej wirtualnego contentu palcem po ekranie (nawet 200 km rocznie), niż faktycznie przemieszcza się w fizycznej przestrzeni. Te smutne i niepokojące obserwacje zainspirowały duet...

Wystartowały zapisy do 2. edycji Academy of Digital – warsztatów umożliwiających młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu. Branża digital marketingu stale się rozwija, dlatego też nieustannie poszukuje się ambitnych i zdolnych pracowników. W dzisiejszych czasach wiedza teoretyczna jest ważna,...

12 i 13 marca, Senuto – kompleksowa platforma do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO będzie jednym z wystawców na Cloud Expo 2019, największym i najważniejszym wydarzeniu technologicznym w Wielkiej Brytanii.  Co roku, targi Cloud Expo skupiają licznych wystawców, ekspertów i przedsiębiorców, poszukujących innowacyjnych rozwiązań i...

W dniach 10-14 marca, reprezentanci firm Videomill i NapoleonCat wezmą udział w SXSW Trade Show w Teksasie – jednym z największych technologicznych festiwali w Stanach Zjednoczonych. South by Southwest to wydarzenie, które narodziło się jako festiwal muzyczny, a od 1994 roku jest przedsięwzięciem łączącym warsztaty fotograficzne,...

Bez wątpienia wielu użytkowników od dłuższego czasu wyczekiwało nowych rozwiązań. Co znalazło się w nowej wersji Senuto? W jaki sposób przebudowane zostały poszczególne moduły i narzędzia? Jak Platforma będzie się rozwijać w najbliższych miesiącach? Poniżej podsumowanie najważniejszych zmian i nowości. Co nowego w Senuto?   Zmiany widać już...

AgriTech Hub – fundusz Venture Capital, który wspiera w rozwoju innowacyjne projekty z sektora rolno-spożywczego, dokonał inwestycji w spółkę Usarya Polska, oferującą maszynę do zbierania kamieni o nazwie Husarya. Łączna kwota inwestycji wynosi 1 mln złotych.  Zakamienienie pól uprawnych jest skutkiem naturalnych procesów geologicznych, stanowi jednak istotne wyzwanie...

Dom mediowy Infinity Media od 1 stycznia realizuje kampanię telewizyjną leku Fervex dla A&D Pharma Poland. Zintegrowane działania mediowe obejmują reklamę w TV oraz platformę VOD. Dom mediowy Infinity Media od 1 stycznia realizuje kampanię telewizyjną leku Fervex dla A&D Pharma Poland. Zintegrowane działania mediowe obejmują reklamę...