W czwartek, 2 maja odbyła się premiera teledysku do piosenki „Jednego serca” z najnowszego albumu Krzysztofa Zalewskiego – „Zalewski śpiewa dla Niemena”. Za produkcję i montaż klipu do utworu odpowiada dom produkcyjny F25. Utwór „Jednego Serca” pochodzi z najnowszego albumu „Zalewski śpiewa dla Niemena”. Artysta pokazuje...

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Postbooster.com służy do automatyzacji promocji postów na Facebooku, a jego...

Agencja interaktywna Mint Media zaprojektowała oraz uruchomiła stronę marki DecoMorreno – lidera rynku w produkcji kakao. Efekt pracy można zobaczyć na https://www.decomorreno.pl. Nowa witryna popularnego kakao to rezultat współpracy zespołów: kreacji i deweloperskiego Mint Media oraz Działu Marketingu firmy Mapsex, do której należy DecoMorreno. Stronę charakteryzuje...

Agencja interaktywna Mint Media zrealizowała pierwszy projekt dla marki Kikkoman®. Marka Kikkoman® to szeroka oferta naturalnie warzonych sosów sojowych i marynat. Agencja odpowiada za realizacje kreacji w zakresie kampanii digital oraz projektu graficznego strony internetowej www.ekspertzdrowegosmaku.pl. W ramach współpracy Mint Media i marki Kikkoman (edit: powstała?) strona...

Infinity Media, warszawski niezależny dom mediowy, otrzymał tytuł Diament Forbes 2018 przyznawany najszybciej rozwijającym się firmom na polskim rynku. Firma Infinity Media jest obecna na rynku mediowym od 2008 roku. Specjalizuje się w planowaniu i zakupie wszystkich mediów. Zespół ekspertów posiada szeroką wiedzę oraz narzędzia niezbędne...

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii. YieldRiser współpracuje z wydawcami na całym świecie, a w swoim portfolio ma obecnie kilkunastu właścicieli witryn z Ameryki Południowej. Otwarcie oddziału w Brazylii to...

Agencja interaktywna Mint Media w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła obsługę nowej marki  smartfonów - Meizu, z portfolio Maxcom. Agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową. Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada...

Fundusze Simpact – oparty na idei impact investing, oraz AgriTech Hub – skierowany do branży rolno- spożywczej, zainwestowały w projekt ThermoEye. Wartość całej inwestycji wynosi 1,5 mln PLN. Kapitał zostanie wykorzystany na dalszy rozwój technologii i wprowadzenie produktu na rynek.   Zdecydowana większość chorób zwierząt charakteryzuje się...