mint nowi

Mint Media z obsługą social media Bielenda Professional

Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg na obsługę producenta kosmetyków Bielenda Professional. W ramach współpracy eksperci agencji odpowiadają za strategię i komunikację marki na Facebooku i Instagramie.

Social media to obecnie niezbędne narzędzie komunikacji marki, firmy czy instytucji. Kluczowe jest umiejętne wykorzystanie ich możliwości, aby dotrzeć z właściwym przekazem do grupy docelowej.

Bielenda Professional od lat zajmuje się produkcją najwyższej jakości kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Marka bardzo ceni sobie współpracę z właścicielami salonów piękności i kosmetyczkami, której celem jest szerzenie wiedzy na temat tego jak właściwie pielęgnować skórę. Media społecznościowe mogą okazać się właściwą drogą do realizacji tego założenia, szczególnie że dotychczas firma nie prowadziła tego typu działań.

– dodaje Anna Sadowy, Account Manager Mint Media

Współpraca Mint Media z marką Bielenda jest następstwem wygranego przetargu, który odbył się wiosną zeszłego roku.

Nie jest to pierwsza realizacja agencji dla branży kosmetycznej – wcześniej współpracowali między innymi z Rexoną.