mint nowi

Mint Media dla marki Kikkoman

Agencja interaktywna Mint Media zrealizowała pierwszy projekt dla marki Kikkoman®. Marka Kikkoman® to szeroka oferta naturalnie warzonych sosów sojowych i marynat. Agencja odpowiada za realizacje kreacji w zakresie kampanii digital oraz projektu graficznego strony internetowej www.ekspertzdrowegosmaku.pl.

W ramach współpracy Mint Media i marki Kikkoman (edit: powstała?) strona internetowa www.ekspertzdrowegosmaku.pl, pełniąca funkcję witryny o charakterze edukacyjnym. Po stronie agencji Mint Media za współpracę z klientem odpowiada Anna Sadowy, Account Manager. Na stronie znajduje się też quiz sprawdzający wiedzę, w którym do wygrania są nagrody związane ze sklepem internetowym Develey, w którym dostępne są również sosy i marynaty Kikkoman.

Na ekspertzdrowegosmaku.pl opisano, czym jest piąty smak umami oraz jak przebiega ściśle rygorystyczny proces produkcji naturalnie warzonych sosów sojowych. Witryna ma także na celu edukowanie konsumentów o tym, jak odróżniać produkty wzmacniane glutaminianem sodu od tych tworzonych z naturalnych składników i bez wzmacniaczy smaku.

Kikkoman jest kolejnym w portfolio Mint Media producentem z branży FMCG. (…) Tworząc stronę ekspertzdrowegosmaku.pl chcieliśmy nawiązywać do dań kuchni nie tylko azjatyckiej, ale też pokazać, że sos jest przyprawą uniwersalną, która sprawdzi się też w daniach  kuchni typowo polskiej, a nawet deserach” – komentuje Anna Sadowy, Account Manager, Mint Media.