konowledgehub

Kariera

Wierzymy, że inwestycja w kapitał ludzki i jego unikalną wartość, gwarantują sukces.
Jeśli nie brak Ci kreatywności i otwartości na nowe pomysły, a przy tym Twoją pasją jest rynek reklamy internetowej, mediów i nowych technologii, nie wahaj się – wyślij swoje CV i list motywacyjny. Być może właśnie Ciebie poszukujemy!

Specjalista ds. Funduszy Unijnych

knowledgehub_logo

Knowledge Hub Sp. z o.o. – innowacyjny fundusz inwestycyjny zarządzający portfelem ponad 20 spółek, w tym głównie start-upów z obszaru ICT oraz reklamy internetowej, poszukuje:

Specjalisty ds. Funduszy Unijnych

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych
  • doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji aplikacyjnej, biznesplanów, studiów wykonalności projektów dla przedsiębiorstw
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel)
  • dobrej znajomości języka angielskiego
  • wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia
  • konsekwencji w realizacji celów oraz zorientowania na efekty
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • skrupulatności, samodzielności, terminowości
  • umiejętności pracy pod presją czasu

Zakres obowiązków:

  • analiza możliwości pozyskiwania dotacji unijnych i krajowych dla Funduszu i spółek z jego portfela – harmonogramów naborów wniosków, dokumentacji konkursowych
  • analiza i ocenę potrzeb inwestycyjnych spółek pod kątem możliwości otrzymania dofinansowania
  • wyszukiwanie informacji dotyczących kryteriów uzyskania dotacji oraz informacji branżowych
  • proces wyboru programów unijnych dla Funduszu i spółek z jego portfela
  • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie
  • wsparcie dla spółek w zakresie nadzoru nad realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE
  • udział w procesie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE, realizowanych przez Fundusz i spółki z jego portfela

Oferujemy:

  • uczestnictwo w ciekawych projektach
  • udział w realizacji różnorodnych zadań pozwalających na dużą samodzielność i dających pole do samorealizacji
  • bardzo dobrą atmosferę pracy w przyjaznym zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • nowoczesne biuro z ogródkiem
  • świeże owoce w biurze

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres hanna.labeda@knowledgehub.pl, w temacie wpisując ‚Specjalisty ds. Funduszy Unijnych’. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Młodszy analityk finansowy KnowledgeHub

knowledgehub_logo

Knowledge Hub Sp. z o.o. – innowacyjny fundusz inwestycyjny zarządzający portfelem ponad 20 spółek, w tym głównie start-upów z obszaru ICT oraz reklamy internetowej, poszukuje:

Młodszy analityk finansowy

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

 

  • znajomości zagadnień z obszaru rachunkowości i kontrolingu
  • wykształcenia w zakresie ekonomii, finansów lub zarządzania (minimum student II roku)
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel oraz PowerPoint)
  • umiejętności przygotowywania analiz i raportów
  • dobrej znajomości języka angielskiego
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności pracy pod presją czasu

 

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie comiesięcznych raportów i analiz finansowych
  • przygotowywanie prognoz finansowych
  • monitorowanie wyników spółek portfelowych funduszu
  • przygotowywanie prezentacji wyników
  • budżetowanie nowych projektów
  • współpraca z działami księgowymi
  • wsparcie w zakładaniu spółek i ich obsłudze

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającym się funduszu VC
  • udział w innowacyjnych projektach IT
  • możliwość rozwoju i awansu
  • dobrą atmosferę pracy w zespole
  • nowoczesne biuro w ogródkiem
  • świeże owoce w biurze

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres hanna.labeda@knowledgehub.pl, w temacie wpisując ‚Młodszy analityk finansowy’. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Asystent Project Managera KnowledgeHub

knowledgehub_logo

Knowledge Hub Sp. z o.o. – innowacyjny fundusz inwestycyjny zarządzający portfelem ponad 20 spółek, w tym głównie start-upów z obszaru ICT oraz reklamy internetowej, poszukuje:

Asystenta Project Managera

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Umiejętność planowania i organizacji
  • Umiejętność zarządzania czasem
  • Komunikatywność
  • Sumienność i oko do szczegółu
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office, w tym zwłaszcza dobra znajomość Excel
  • umiejętności pracy pod presją czasu

Preferujemy kandydatów posiadających status studenta – kierunek administracja, zarządzanie, ekonomia lub inne (minimum student II roku).

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja dokumentów merytorycznych i finansowych w projektach UE
  • Sporządzanie raportów i sprawozdań w projektach UE
  • Archiwizacja dokumentów projektowych
  • przygotowywanie prezentacji wyników
  • Sporządzanie prostych analiz finansowych
  • współpraca z działami księgowymi
  • wsparcie w zakładaniu spółek i ich obsłudze

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającym się funduszu VC
  • możliwość rozwoju i awansu
  • dobrą atmosferę pracy w zespole
  • nowoczesne biuro w ogródkiem
  • świeże owoce w biurze

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres hanna.labeda@knowledgehub.pl, w temacie wpisując ‚Asystent Project Managera’. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Graphic Designer Mint Media

mint media_logo

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction.

Graphic Designer

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku poparte portfolio
  • bardzo dobra znajomość pakietu ADOBE (PS, AI, AE)
  • znajomość trendów w projektowaniu na potrzeby mediów społecznościowych
    (cinemagraph, gify …)
  • mile widziane doświadczenie w projektowaniu onepage’rów oraz infografik
  • otwartość i komunikatywność
  • pasja i zaangażowanie w realizowane projekty
  • poczucie estetyki 

Zakres obowiązków:

  • tworzenie grafik i animacji na potrzeby bieżącej obsługi Klientów agencji
  • samodzielne tworzeniu koncepcji graficznych oraz KV
  • uczestniczenie w sesjach zdjęciowych

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się agencji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • realizacje projektów dla znanych marek
  • pracę w sympatycznym, zawsze gotowym do działania i pomocy zespole
  • najlepszą kawę w mieście
  • świeże owoce w biurze
  • nowoczesne biuro z ogródkiem

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres info@mintmedia.pl, w temacie wpisując ‚Graphic Designer’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Account Executive Mint Media

mint media_logo

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction.

Account Executive

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku zdobywane w agencji interaktywnej/reklamowej albo po stronie klienta
  • Znajomość świata digital marketingu, strategii komunikacji interaktywnej oraz najnowszych trendów w social media
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu i budowania długotrwałej relacji z klientem
  • Śledzenie branżowych nowości i umiejętne oferowanie świeżych rozwiązań klientom
  • Sumienność, dokładność, zaangażowanie w projekty, motywacja do samodoskonalenia i samorozwoju
  • Doskonała organizacja czasu i pracy

Zakres obowiązków:

  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Koordynowanie i dostarczanie projektów z zakresu social media i digital 360
  • Przygotowanie kosztorysów, harmonogramów, raportów
  • Dbanie o wysoką jakość i dowożenie projektów w ustalonych terminach
  • Dobra i systematyczna współpraca z innymi działami agencji

Oferujemy:

  • Bycie współtwórcą projektów realizowanych dla dużych zagranicznych i rodzimych marek
  • Możliwość rozwoju i szkolenia z zakresu digital i nie tylko
  • Stabilne zatrudnienie w polskiej, prężnie rozwijającej się firmie
  • Pracę w zespole, od którego wiele się nauczysz i który doceni Twoje doświadczenie
  • Najlepszą kawę w okolicy

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres info@mintmedia.pl, w temacie wpisując ‚Account Executive’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Project Manager Mint Media

mint media_logo

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction.

Project Manager

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami webowymi (w tym najlepiej 1 rok w agencji interaktywnej lub software house)
  • Umiejętność pracy w agencji interaktywnej lub software house
  • Wiedza z zakresu front-end developmentu, projektowania graficznego, technologii webowych
  • Udokumentowana znajomość minimum jednej z metodologii prowadzenia projektów (PMP/PMI, Prince2, SCRUM)
  • Podstawowa wiedza na temat przeprowadzania testów
  • Rozumienie sposobu działania stron internetowych, internetu, aplikacji webowych i mobilnych
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie
  • Komunikatywność

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem wewnętrznym oraz nadzór nad podwykonawcami, raportowanie do top-managementu
  • Odpowiedzialność za jakość dostarczonego rozwiązania oraz zgodność z potrzebami głównych interesariuszy biznesowych (pełne zrozumienie potrzeb/silne umiejętności analityczne)
  • Proaktywne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów oraz mitygowania ryzyka
  • Prowadzenie rozmów z Klientami w zakresie wymagań wobec rozwiązań informatycznych
  • Analiza merytoryczna wymagań użytkownika
  • Tworzenie harmonogramów, dokumentacji, kosztorysów
  • Weryfikowanie poprawność prac wykonywanych przez zespół projektowy

Mile widziane:

  • Znajomość WordPressa
  • Znajomość notacji UML
  • Wiedza w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w polskiej, prężnie rozwijającej się firmie
  • Pracę w dynamicznym zespole
  • Najlepszą kawę w okolicy
  • Świeże owoce w biurze
  • Nowoczesne biuro z ogródkiem

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres info@mintmedia.pl, w temacie wpisując ‚Project Manager’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Content and Social Media Team Leader Mint Media

mint media_logo

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction.

Content and Social Media Team Leader

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Minimum 4 letnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej w obszarze contentu i social mediów.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Znajomość najnowszych trendów w zakresie social media i content marketingu.
  • Doskonała organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
  • Zaangażowania i odpowiedzialności.
  • Znajomość angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie prezentacji u klienta będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie pracą zespołu contentowego oraz moderacyjnego przez delegowanie zadań i ustalanie priorytetów i pilnowanie terminów.
  • Weryfikacja jakości pracy zespołu i tworzonych materiałów.
  • Tworzenie raportów, zestawień i współtworzenie kosztorysów.
  • Dbanie o rozwój kompetencji pracowników.
  • Współtworzenie i rozwijanie zespołu wraz z szefem działu.
  • Udział w rekrutacjach.
  • Prace koncepcyjne na potrzeby przetargów i branie udziału w prezentacjach przetargowych.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Realny wpływ na rozwój zespołu i działu.
  • Rozwój wiedzy i kompetencji przez udział w szkoleniach i konferencjach.
  • Udziału w projektach z pogranicza strategii, contentu i mediów dla znanych marek.
  • Pracę w zespole młodych i zgranych ludzi.
  • Świeże owoce w biurze.
  • Nowoczesne biuro z ogródkiem.

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres info@mintmedia.pl, w temacie wpisując ‚Content and Social Media Team Leader’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Junior Social Media Performance Analyst Catvertiser

catvertiser_press

Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, Catvertiser jest świetną alternatywą dla standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Klientami są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski Europy, Azji, obu Ameryk, które cenią polską platformę za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów.

Junior Social Media Performance Analyst

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności pracy w zespole
  • dobrej organizacji pracy i radzenia sobie z presją czasu
  • podstawowej znajomości narzędzi Power Editor i Facebook Ads Manager
  • znajomość MS Excel na poziomie min. średniozaawansowanym
  • poczucia humoru na wysokim poziomie!
  • znajomość naszego narzędzia www.catvertiser.com będzie dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:

  • wsparcie zespołu przy:
    • optymalizacji kampanii pod względem kosztów oraz konwersji w mediach społecznościowych
    • tworzeniu zestawień na potrzeby prowadzonych kampanii
    • analizie kampanii na podstawie danych
    • tworzeniu mediaplanów
  •  weryfikacja poprawności kreacji reklamowych i materiałów potrzebnych do emisji kampanii
  •  przygotowywanie raportów z kampanii

Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym zespole
  • miłą atmosferę pracy
  • współpracę z dużymi klientami
  • możliwość rozwoju zawodowego w przyszłościowej branży

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres hello@catvertiser.com, w temacie wpisując ‚Junior Social Media Performance Analyst’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Account Executive - Sales Executive Mobile Rockets

rakiety

Mobile Rockets specjalizuje się w mobile marketingu – najdynamiczniej rozwijającym się kanale reklamy internetowej. Oferuje kompleksowe usługi z zakresu planowania i zakupu mediów oraz wsparcie kreatywne i technologiczne dla firm, marek, agencji i wydawców. Firma poszukuje pracownika na stanowisko:

Account Executive – Sale Executive Performance Analyst

miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania:

  • pozytywne podejście do świata, inicjatywa w działaniu, umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z klientami

  • pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży, a doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowej w internecie będzie dodatkowym atutem

  • zainteresowanie nowymi technologiami, w tym przede wszystkim mobile

  • podstawowa wiedza z obszaru marketingu i reklamy

  • sprawna obsługą komputera, a przede wszystkim aplikacji: MS Excel oraz PowerPoint

Zakres obowiązków:

  • badanie potrzeb i przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów

  • współpraca z partnerami agencji (wydawcy, software house’y, agencje kreatywne, itp.)

  • kontakt telefonicznym i mailowym

  • prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych/ edukowanie rynku o zaletach i korzyściach mobile marketingu

Oferujemy:

  • umowę o pracę w przyjaznym zespole nastawionym na realizację wspólnego celu

  • nabycie umiejętności przygotowywania profesjonalnych mediaplanów

  • poznanie rynku mobile oraz technologii służących prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres info@mobilerockets.pl, w temacie wpisując ‚Account Executive – Sales Executive’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

SEM Specialist Result Media

Result-Media-300x71

Result Media to zespół specjalistów z branży marketingu on line, posiadających wieloletnie doświadczenie w obsłudze Internetowych kampanii reklamowych. Jest częścią grupy mediowej Knowledgehub, skupiającej w swoim portfelu ponad 20 spółek związanych z marketingiem internetowym (m.in. Inifinity media, Mint media, Bid Lab, NapoleonCat, Data Exchanger, MyLed, Uxeria, Click Republic).

 

Już teraz możesz dołączyć do profesjonalnego zespołu Result Media, certyfikowanej agencji Google Partners Premier, laureata konkursów i programów organizowanych przez Google.

 

Result Media to spółka oferująca swoim klientom zaawansowane kampanie internetowe realizujące
najtrudniejsze cele marketingowe.
Rozpoczynamy proces rekrutacyjny na stanowisko:

SEM Specialist

miejsce pracy: Warszawa

Wymagana:

  • 2 letnie doświadczenie w realizowaniu kampanii w Google AdWords
  • bardzo dobra znajomość Google Analytics
  • dobra obsługa narzędzia Google Tag Manager
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z SEO
  • ogólna wiedza o rynku reklamy Internetowej
  • biegła znajomość Excel’a,
  • podstawowa znajomości języka HTML, Java Script
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
  • zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami
  • zaangażowanie w realizowane projekty

 

Obowiązki:

  • planowanie, realizacja, optymalizacja i raportowanie kampanii reklamowych w Google AdWords / Double Click Search
  • przygotowywanie raportów analitycznych
  • prowadzenie, monitorowanie kampanii w innych systemach reklamowych niż Google AdWords
  • uzyskanie pełnej certyfikacji Google AdWords + Google Analytics

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w miłej atmosferze i w doświadczonym zespole
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU
  • aktywny rozwój – u nas zyskasz kompetencje i rozwiniesz umiejętności w kilku dziedzinach: zarządzania zespołem, analityki internetowej i mix mediów online (SEM, SEO, afiliacja, display, mailing, RTB), e-commerce, social&video
  • bezpłatny udział w szkoleniach, konferencjach branżowych dostęp do najnowszych technologii w dziedzinie reklamy internetowej i unikalnej wiedzy
  • indywidualną ścieżkę kariery – perspektywa awansu na stanowisko Seniora z wyborem własnej, interesującej Cię specjalizacji tj.: SEM Leader, SEM & Analytics, SEM & E-Commerce lub SEM & Paid Social

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres kontakt@resultmedia.pl, w temacie wpisując ‚SEM Specialist’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

International Sales Representative Yield Riser

YR200

YieldRiser sp. z o. o. – współpracujemy z Google AdExchange. Naszymi partnerami są właściciele wielu stron internetowych na całym świecie. Zapewniamy im monetyzację ich powierzchni reklamowej. W związku z ekspansją międzynarodową poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Pozyskiwania Wydawców

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • 1-3 years of experience / Media sales area
  • Outgoing personality with perfect communication & presentation skills
  • Ability to create long term business goals and relations
  • Flexibility to travel
  • Good planning and negotiation skills
  • Fluent English (spoken and written)
  • Multiple foregin languages skills are a plus

Obowiązki:

  • New business activities for international partners/ Publishers (Brasil, Portugal, USA)
  • Client Servise Management
  • Set up of international office

Oferujemy:

  • Dynamic work environment,
  • Competitive salary,
  • Responsible role in organization,
  • Challenging tasks and development possibilities

 

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania swoich aplikacji na adres: praca@yieldriser.com, w tytule maila podając International Sales Representative.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”