konowledgehub

Kariera

Wierzymy, że inwestycja w kapitał ludzki i jego unikalną wartość, gwarantują sukces.
Jeśli nie brak Ci kreatywności i otwartości na nowe pomysły, a przy tym Twoją pasją jest rynek reklamy internetowej, mediów i nowych technologii, nie wahaj się – wyślij swoje CV i list motywacyjny. Być może właśnie Ciebie poszukujemy!

Analityk finansowy KnowledgeHub

knowledgehub_logo

Knowledge Hub Sp. z o.o. – innowacyjny fundusz inwestycyjny zarządzający portfelem ponad 20 spółek, w tym głównie start-upów z obszaru ICT oraz reklamy internetowej, poszukuje:

Analityka finansowego

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na zbliżonym stanowisku
  • wykształcenia wyższego w zakresie ekonomii, finansów lub zarządzania
  • doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych, biznesplanów, studiów wykonalności projektów dla przedsiębiorstw
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel)
  • dobrej znajomości języka angielskiego
  • wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia
  • konsekwencji w realizacji celów oraz zorientowania na efekty
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • skrupulatności, samodzielności, terminowości
  • umiejętności pracy pod presją czasu

Zakres obowiązków:

  • analiza opłacalności projektów inwestycyjnych i przygotowywanie rekomendacji inwestycyjnych
  • sporządzanie biznesplanów, studiów wykonalności projektów
  • sporządzanie raportów i analiz finansowych
  • przygotowywanie prognoz finansowych
  • monitorowanie wyników spółek portfelowych funduszu
  • udział w tworzeniu narzędzi controllingowych, wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego, wsparcie dla użytkowników narzędzi controllingowych

Oferujemy:

  • uczestnictwo w ciekawych projektach
  • udział w realizacji różnorodnych zadań pozwalających na dużą samodzielność i dających pole do samorealizacji
  • bardzo dobrą atmosferę pracy w przyjaznym zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • świeże owoce w biurze

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres hanna.labeda@knowledgehub.pl, w temacie wpisując ‚Analityk finansowy’. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Młodszy analityk finansowy KnowledgeHub

knowledgehub_logo

Knowledge Hub Sp. z o.o. – innowacyjny fundusz inwestycyjny zarządzający portfelem ponad 20 spółek, w tym głównie start-upów z obszaru ICT oraz reklamy internetowej, poszukuje:

Młodszy analityk finansowy

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • znajomości zagadnień z obszaru rachunkowości i kontrolingu
  • wykształcenia w zakresie ekonomii, finansów lub zarządzania (minimum student II roku)
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel oraz PowerPoint)
  • umiejętności przygotowywania analiz i raportów
  • dobrej znajomości języka angielskiego
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności pracy pod presją czasu

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie comiesięcznych raportów i analiz finansowych
  • przygotowywanie prognoz finansowych
  • monitorowanie wyników spółek portfelowych funduszu
  • przygotowywanie prezentacji wyników
  • budżetowanie nowych projektów
  • współpraca z działami księgowymi
  • wsparcie w zakładaniu spółek i ich obsłudze

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającym się funduszu VC
  • udział w innowacyjnych projektach IT
  • możliwość rozwoju i awansu
  • dobrą atmosferę pracy w zespole
  • świeże owoce w biurze

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres hanna.labeda@knowledgehub.pl, w temacie wpisując ‚Młodszy analityk finansowy’. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Specjalista Google Adwords Bidlab

bidlab

 

Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu, którą tworzy zespół profesjonalistów z obszaru marketingu on-line. Firma jest częścią innowacyjnej grupy mediowej KnowledgeHub, zrzeszającej 25 spółek związanych z marketingiem internetowym. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.

Specjalista Google Adwords

miejsce pracy: Poznań

Wymagania:

  • dogłębna znajomości Google AdWords w zakresie planowania i realizacji kampanii display, search i shopping
  • znajomość narzędzi: Google Analytics i Google Tag Manager
  • znajomość innych narzędzi reklamy internetowej np. Adform, Doubleclick Campaign Manager
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność posługiwania się MS Office (z naciskiem na Excela)
  • analityczny umysł
  • kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • umiejętność współpracy w zespole i podziału zadań
  • brak oporów w ewentualnych kontaktach z klientem

Zakres obowiązków:

  • wprowadzanie i realizacja kampanii display, search i shopping w Google Adwords
  • analiza wyników kampanii w czasie rzeczywistym i odpowiednia optymalizacja nakierowana na cele klienta
  • współpraca z działem handlowym w zakresie możliwości emisji kampanii i jej optymalizacji
  • przygotowywanie raportów dla klientów

Oferujemy:

  • wynagrodzenie na poziomie od 3 000 zł netto, w zależności od umiejętności
  • pracę w młodym i zgranym zespole
  • szkolenia zarówno z produktów Google, ale także innych rozwiązań wykorzystywanych w marketingu internetowym
  • biuro na prężnie rozwijającej się poznańskiej Wildzie
  • imprezy integracyjne w fajnej zespołowej atmosferze

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres

office@bidlab.pl, w temacie wpisując ‚Specjalista Google Adwords’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Junior Account Manager Bidlab

bidlab

 

Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu, którą tworzy zespół profesjonalistów z obszaru marketingu on-line. Firma jest częścią innowacyjnej grupy mediowej KnowledgeHub, zrzeszającej 25 spółek związanych z marketingiem internetowym. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.

Junior Account Manager

miejsce pracy: Poznań

Wymagania:

  • znajomości rynku reklamy internetowej
  • umiejętności przygotowywania ofert i mediaplanów
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • umiejętności posługiwania się MS Office (z naciskiem na Excela)
  • analitycznego umysłu
  • kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
  • umiejętności współpracy w zespole i podziału zadań
  • braku oporów w ewentualnych kontaktach z klientem
  • mile widziana znajomość narzędzi do reklamy internetowej

Zakres obowiązków:

  • wprowadzanie i realizacja kampanii display, search i shopping w Google Adwords
  • analiza wyników kampanii w czasie rzeczywistym i odpowiednia optymalizacja nakierowana na cele klienta
  • współpraca z działem handlowym w zakresie możliwości emisji kampanii i jej optymalizacji
  • przygotowywanie raportów dla klientów

Oferujemy:

  • pracę w młodym i zgranym zespole
  • szkolenia zarówno z procesu obsługi klienta oraz rozwiązań wykorzystywanych w marketingu internetowym
  • biuro na prężnie rozwijającej się poznańskiej Wildzie
  • imprezy integracyjne w fajnej zespołowej atmosferze

 

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres office@bidlab.pl, w temacie wpisując ‚Junior Account Manager’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Frontend Developer NapoleonCat

napoleon_logo

 

NapoleonCat.com – platforma do zarządzania komunikacją marketingową w mediach społecznościowych dostępna w modelu SaaS. Korzystają z niej firmy w kraju i za granicą. NapoleonCat jest jedynym polskim oficjalnym Facebook Marketing Partner’em oraz należy do wąskiego grona Google Developers. Działa na Google Cloud.

Frontend Developer

miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia

  • znajomość VanillaJS, ReactJS, PrototypeJS, jQuery, RESTful api, HTML5, CSS3, RWD, Gulp, Less, GIT

Mile widziane:

  • Facebook Graph API, podstawy PHP 5.3

  • React Native

Oferujemy:

  • stałą pracę w pełnym wymiarze godzin
  • udział w programie premiowym
  • luźną atmosferę w biurze na Starych Bielanach przy metrze
  • wpływ na kształt innowacyjnego produktu na rynek krajowy i zagraniczny
  • możliwość rozwoju zgodnego z Twoimi możliwościami i chęciami

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres

hello@napoleoncat.com, w temacie wpisując ‚Frontend Developer’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Account Executive - Sales Executive Mobile Rockets

rakiety

Mobile Rockets specjalizuje się w mobile marketingu – najdynamiczniej rozwijającym się kanale reklamy internetowej. Oferuje kompleksowe usługi z zakresu planowania i zakupu mediów oraz wsparcie kreatywne i technologiczne dla firm, marek, agencji i wydawców. Firma poszukuje pracownika na stanowisko:

Account Executive – Sale Executive Performance Analyst

miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania:

  • pozytywne podejście do świata, inicjatywa w działaniu, umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z klientami

  • pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży, a doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowej w internecie będzie dodatkowym atutem

  • zainteresowanie nowymi technologiami, w tym przede wszystkim mobile

  • podstawowa wiedza z obszaru marketingu i reklamy

  • sprawna obsługą komputera, a przede wszystkim aplikacji: MS Excel oraz PowerPoint

Zakres obowiązków:

  • badanie potrzeb i przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów

  • współpraca z partnerami agencji (wydawcy, software house’y, agencje kreatywne, itp.)

  • kontakt telefonicznym i mailowym

  • prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych/ edukowanie rynku o zaletach i korzyściach mobile marketingu

Oferujemy:

  • umowę o pracę w przyjaznym zespole nastawionym na realizację wspólnego celu

  • nabycie umiejętności przygotowywania profesjonalnych mediaplanów

  • poznanie rynku mobile oraz technologii służących prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres info@mobilerockets.pl, w temacie wpisując ‚Account Executive – Sales Executive’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Specjalista ds. Sprzedaży Take a Fruit

owoc

Ogólnopolski dostawca świeżych owoców i warzyw. Produkty Take a Fruit są dostępne w biurach w całym kraju i są cenionym benefitem dla Pracowników firm i instytucji.Firma poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży

miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży B2B
  • skuteczna sprzedaż produktów przez telefon
  • umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji dla Klientów
  • mile widziane: znajomość technik negocjacji i sprzedaży

 

Obowiązki:

  • realizacja założonych planów sprzedażowych
  • budowanie relacji biznesowych i umacnianie wizerunku firmy na rynku


Oferujemy:

  • atrakcyjne narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków

  • zgrany i wspierający zespół

  • wysokie wynagrodzenie w oparciu o system motywacyjny

  • owoce w biurze

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres

biuro@takeafruit.pl, w temacie wpisując ‚Specjalista ds. Sprzedaży/02/2017’.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Account Executive Result Media

Result-Media-300x71

Result Media to zespół specjalistów z branży marketingu on line, posiadających wieloletnie doświadczenie w obsłudze Internetowych kampanii reklamowych. Jest częścią grupy mediowej Knowledgehub, skupiającej w swoim portfelu ponad 20 spółek związanych z marketingiem internetowym (m.in. Inifinity media, Mint media, Bid Lab, NapoleonCat, Data Exchanger, MyLed, Uxeria, Click Republic).

 

Już teraz możesz dołączyć do profesjonalnego zespołu Result Media, certyfikowanej agencji Google Partners Premier, laureata konkursów i programów organizowanych przez Google.

 

Result Media to spółka oferująca swoim klientom zaawansowane kampanie internetowe realizujące
najtrudniejsze cele marketingowe.
Rozpoczynamy proces rekrutacyjny na stanowisko:

Web Developer

miejsce pracy: Warszawa

Imponujesz wszystkim zaradnością, klienci Cię kochają, a największe wpadki to co najwyżej literówki? Dołącz do nas! Szukamy accounta, który wykonuje swoje obowiązki z uśmiechem na twarzy, chce się uczyć i dzielić wiedzą równocześnie, wie co znaczą magiczne zaklęcia: GTM, Lead Ads, up-selling i odróżnia SEM od SEO 😉
Jesteśmy zgranym zespołem, który zawsze gra do jednej bramki. Lubimy się integrować, inspirować i z uśmiechem iść przez dzień 🙂 Zapewnimy Ci dostęp do najnowszych technologii w dziedzinie reklamy Internetowej i szkoleń, nauczysz się u nas bardzo dużo, nawet jeśli wiele już wiesz – gwarantujemy. Będziesz rozwijać ciekawych klientów, nadzorować ciekawe i rozwojowe projekty oraz kampanie, które przynoszą wymierne efekty.

Wymagana:

  • bardzo dobra znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu marketingu internetowego, SEM, SEO
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej lub agencji SEM
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z budową www, landing page, kampanii efektywnościowych, wizerunkowych
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, PowerPoint
  • chęć pogłębiania wiedzy, nastawienie na rozwój
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • łatwość w nawiązywaniu relacji, pozytywne podejście do pracy w grupie
  • umiejętność podejmowania szybkich decyzji, odporność na stres
  • umiejętność strategicznego myślenia oraz dobra organizacja pracy

 

Obowiązki:

  • obsługa marketingowa powierzonych klientów
  • samodzielna koordynacja projektów, raportowanie
  • tworzenie strategii marketingowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji
  • up-selling, cross-selling
  • rozwijanie umiejętności i poszerzanie wiedzy

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w miłej atmosferze i w doświadczonym zespole
  • pewny rozwój – szkolenia, udział w konferencjach branżowych, dostęp do najnowszych technologii w dziedzinie reklamy internetowej
  • duży przekrój ciekawych rozwojowych projektów
  • unikalną wiedzę – dowiesz się jak wykorzystać mix mediów online (SEM, SEO, afiliacja, display, mailing, RTB) oraz analitykę internetową, aby kampanie internetowe przynosiły klientom wymierne efekty.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres kontakt@resultmedia.pl, w temacie wpisując ‚Account Executive’. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Web Developer Result Media

Result-Media-300x71

Result Media to zespół specjalistów z branży marketingu on line, posiadających wieloletnie doświadczenie w obsłudze Internetowych kampanii reklamowych. Jest częścią grupy mediowej Knowledgehub, skupiającej w swoim portfelu ponad 20 spółek związanych z marketingiem internetowym (m.in. Inifinity media, Mint media, Bid Lab, NapoleonCat, Data Exchanger, MyLed, Uxeria, Click Republic).

 

Już teraz możesz dołączyć do profesjonalnego zespołu Result Media, certyfikowanej agencji Google Partners Premier, laureata konkursów i programów organizowanych przez Google.

 

Result Media to spółka oferująca swoim klientom zaawansowane kampanie internetowe realizujące
najtrudniejsze cele marketingowe.
Rozpoczynamy proces rekrutacyjny na stanowisko:

Web Developer

miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy programisty web developera, który będzie w stanie samodzielnie implementować projekty www. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zarówno za programowanie po stronie serwera jak również po stronie klienta. Oczekujemy doświadczenia we wdrażaniu projektów opartych na popularnych silnikach CMS oraz E-C (WordPress, Prestashop).

Wymagana:

  • 2 letnie doświadczenie w realizowaniu projektów www
  • doświadczenie w pracy zarówno po stronie serwera jak i klienta
  • bardzo dobra znajomość HTML5, CSS3, JavaScript, JQuery, PHP
  • umiejętność tworzenia stron zgodnie z RWD
  • dobra znajomość obsługi baz danych MySQL
  • znajomość takich silników jak WordPress, Prestashop
  • mile widziana znajomość implementacji narzędzia Google Tag Manager
  • samodzielność w zakresie realizacji projektów
  • terminowość, skrupulatność, zaangażowanie w realizowane projekty, chęć uczenia się i rozwijania swoich umiejętności

 

Obowiązki:

  • implementacja projektów www oparciu o popularne silniki CMS i E-C
  • wdrażanie landing pages
  • Stałe wsparcie dla projektów klientów: obsługa stron www, modernizacja, optymalizacja na podstawie wytycznych z działu realizacji kampanii

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w miłej niekorporacyjnej atmosferze i w doświadczonym zespole specjalistów marketingu Internetowego
  • duży przekrój ciekawych rozwojowych projektów pozwoli szybko zdobyć doświadczenie
  • pewny rozwój – szkolenia, udział w konferencjach branżowych i tematycznych

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania CV na adres kontakt@resultmedia.pl, w temacie wpisując ‚Web Developer’. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Młodszy Specjalista ds. Pozyskiwania Wydawców

YR200

YieldRiser sp. z o. o. – współpracujemy z Google AdExchange. Naszymi partnerami są właściciele wielu stron internetowych na całym świecie. Zapewniamy im monetyzację ich powierzchni reklamowej. W związku z ekspansją międzynarodową poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Pozyskiwania Wydawców

miejsce pracy: Warszawa

Twoim zadaniem będzie wyszukiwanie ciekawych stron internetowych na całym świecie oraz skontaktowanie się z ich właścicielami w celu zaproponowania zarządzania powierzchnią reklamową na ich stronie. Gdy nawiążesz z nimi współpracę, my zajmiemy się zamieszczaniem tam reklam. Czyli Ty kupujesz, my sprzedajemy.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • pasja w poszukiwaniu nowych trendów w Internecie
  • zdolności analityczne
  • kreatywność i chęć rozwoju
  • umiejętność pracy w zespole

 

Mile widziane:

  • znajomość rynku reklamy internetowej w Polsce
  • znajomość modeli rozliczania: CPM, CPC, CPL, CPA , CRM, system wysyłek email, marketing automation
  • znajomość formatów reklamowych

Obowiązki:

  • pozyskiwanie nowych Wydawców do naszej platformy w wybranych krajach
  • orientacja w rynku oraz przygotowywanie analiz rynku
  • optymalizacja działań promocyjnych
  • praca z narzędziami CRM, system wysyłek email, marketing automation
  • udział przy nowych, ciekawych i rozwojowych projektach

 

Oferujemy:

  • nauczysz się co to jest – CPM, CPC, CPL, CPA , CRM, system wysyłki email, marketing automation
  • ciągły kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość stałego pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń
  • poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów
  • pracę w bardzo szybko rozwijającej się Firmie będącej partnerem Google AdExchange
  • przyjazną atmosferę

 

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania swoich aplikacji na adres: praca@yieldriser.com, w tytule maila podając NR REF. MS/PW/2017/04. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Publishers Relations Manager YieldRiser

YR200

YieldRiser sp. z o. o. – ekspert w monetyzacji powierzchni reklamowej – w związku z ekspansją międzynarodową poszukuje osoby na stanowisko:

 

Publishers Relations Manager

miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego w mowie i w piśmie

  • doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w sprzedaży mediów)

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • pasja w poszukiwaniu nowych trendów w Internecie

  • znajomość Pakietu Microsoft (szczególnie MS Excel)

  • Zdolności analityczne

  • Kreatywność i chęć rozwoju

Obowiązki:

  • pozyskiwanie nowych Partnerów do platformy

  • orientacja w rynku oraz przygotowywanie analiz rynku

  • optymalizacja działań promocyjnych

  • praca z narzędziami CRM

  • udział przy nowych, ciekawych i rozwojowych projektach

 

Oferujemy:

  • 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia na pełen etat

  • ciągły kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość stałego pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń

  • poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów

  • pracę w bardzo szybko rozwijającej się Firmie

  • przyjazną atmosferę

  • dostęp do wszystkich narzędzi, potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków

 

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wysyłania swoich aplikacji na adres: praca@yieldriser.com, w tytule maila wpisując ‚Publishers Relations Manager’. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”