bidlab

Bidlab z tytułem Google Partners

Agencja mediowa Bidlab, zajmująca się pozyskiwaniem ruchu na stronach internetowych,
otrzymała w lutym bieżącego roku tytuł Google Partners. Jest on przyznawany agencjom,
które posiadają szeroką wiedzę w zakresie działań AdWords oraz cieszą się zaufaniem wśród klientów.

W 2013 roku Google stworzył program Google Partners, dzięki któremu agencje mogą znaleźć
się w Wyszukiwarce Partnerów Google. Pozwala to reklamodawcom, korzystającym z
wyszukiwarki, na znajdowanie firm, które pomagają im reklamować się w Internecie, a także
usprawniają inne działania na stronie.
W lutym tytuł Google Partners uzyskała agencja mediowa Bidlab, zdając uprzednio szereg
testów i uzyskując Certyfikat Google. Tytuł Google Partners przyznawany jest agencjom
realizującym w wyszukiwarce wydatki na wysokim poziomie oraz wykazującym się wiedzą i
umiejętnościami w zakresie AdWords. Kolejnym kryterium, które musi spełniać agencja
otrzymująca to wyróżnienie, jest konieczność poszerzania grona klientów oraz zapewnianie im
wzrostu przychodów.
Tytuł Google Partners jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, które umożliwi rozbudowanie
oferty produktowej i usługowej Bidlab. To także naturalnym krok w rozwoju naszej agencji.
Dzięki współpracy z Google stale poszerzamy kompetencje w zakresie realizacji efektywnych
działań w Adwords, które teraz zostały potwierdzone otrzymanym wyróżnieniem. Kolejnym
celem i krokiem na drodze rozwoju naszej agencji będzie ubieganie się o tytuł Premier Google
Partner – mówi Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.